Synpunkter & klagomål

Hjälp oss att bli bättre

När du som kund inte är nöjd vill vi gärna höra dina synpunkter, det ger oss möjlighet till förbättring.

Om du har synpunkter eller vill framföra ett klagomål kontaktar du i första hand vår kundtjänst på hello@lendify.se, där du beskriver ditt ärende. Har du ytterligare information eller dokumentation så får du gärna bifoga det i samma mail.

Tycker du att svaret från oss inte är tillfredsställande har du alltid möjlighet att vända dig till vår klagomålsansvarig.

E-post
Telefonnummer (frivilligt)
Rubrik
Meddelande

Om du fortfarande inte är nöjd
Om du efter ditt besvarade klagomål fortfarande är missnöjd och inte upplever att vi vidtagit tillfredsställande åtgärder kan du vända dig till:

Konsumenternas bankbyrå
Konsumenternas Bank- och finansbyrå - här kan du få kostnadsfri vägledning av den kommunala konsumentvägledningen och Konsumenternas Bank- och finansbyrå

Konsumenternas Bank- och Finansbyrå.
Klara Norra Kyrkogata 33
111 22 Stockholm
Telefon: 08- 24 30 85

Allmänna reklamationsnämnden
Om du inte är nöjd efter det att klagomålsansvarig prövat ditt Klagomål kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN).

Allmänna Reklamationsnämnden
Klarabergsgatan 35
Box 174, 101 23 Stockholm
Telefon: 08-555 017 00

Allmän domstol för prövning
Du kan även vända dig till allmän domstol för att få ditt ärende prövat.

Den europeiska onlineplattformen för prövning och tvistlösning
Du har också möjlighet att använda EU-kommissionens onlineplattform

Klagomålsansvarig
Klagomålsansvarig på Lendify är Vincent Kolb.