Klagomål

Är du missnöjd med våra tjänster?

När du som kund inte är nöjd med oss så vill vi jättegärna veta det, detta för att vi ska kunna förbättra oss och ha nöjda kunder.

Vid eventuellt klagomål vill vi i första hand att du kontaktar vår kundtjänst via epost på hello@lendify.se. Beskriv ditt ärende så ingående som möjligt. Har du ytterligare information eller dokumentation så får du gärna bifoga det i samma mail.

Tycker du att svaret från oss inte är tillfredställande vill vi att du vänder dig till vår klagomålsansvarige. Använd formuläret nedan.

Du kan också skicka ditt klagomål till:

  • Lendify AB
  • ATT: Klagomål
  • Östermalmstorg 1
  • 114 42 Stockholm

Vi svarar dig så fort som möjligt, men senast inom 14 dagar.

Skulle du fortfarande inte vara nöjd så kan du vända dig till någon av följande myndigheter:

Du kan även få kostnadsfri vägledning av den kommunala konsumentvägledningen och Konsumenternas Bank- och finansbyrå – www.konsumenternas.se

Dina synpunkter är viktiga för oss och gör att vi blir bättre.


Skicka klagomål

Skicka dina kontaktuppgifter, en beskrivning av ditt klagomål och hur du vill att vi skall lösa det via formuläret nedan.

E-post
Telefonnummer (frivilligt)
Rubrik
Meddelande